Nowa identyfikacja wizualna
Animację przygotował Rafał Blecharz.
Podczas 8. Gali Finałowej Plebiscytu MediaTory - Studenckie Nagrody Dziennikarskie Stowarzyszenie MediaTory po raz pierwszy zaprezentowało nowy logotyp przedsięwzięcia. Odświeżona identyfikacja wizualna jest efektem zmian, jakie zaszły w Plebiscycie od początku jego istnienia, czyli od 2007 roku.
- Plebiscyt MediaTory to inicjatywa ludzi młodych i pełnych energii, idących z duchem czasu. Choć identyfikacja wizualna opracowana w 2007 roku zdążyła stać się rozpoznawalna, zupełnie nie oddaje już obecnego ducha marki – wyjaśnia Izabela Mikruta-Smółka, Prezes Stowarzyszenia MediaTory. – Nasz nowy logotyp idealnie oddaje główne cechy MediaTorów - z jednej strony profesjonalizm, najwyższa jakość, z drugiej - studencki charakter, brak pokory i niezależność.
Nową identyfikację wizualną Plebiscytu MediaTory opracowało Clou Studio.
Zmieniona identyfikacja wizualna zakłada odważniejszą kolorystykę materiałów graficznych. Kolory w logo będą zmieniane każdego roku, aby pasowały do kolorystyki wykorzystywanej podczas danej edycji. Razem z logotypem zmieniła się również statuetka, którą co roku studenci przyznają najlepszym dziennikarzom.
Zarówno na statuetce, jak i w logotypie oraz sygnecie, powtarzającym się motywem są strzałki. Nawiązują one do myśli przewodniej Plebiscytu, czyli docenianiu tych dziennikarzy, którzy swoją pracą kierują media na właściwe tory oraz wskazują młodym ludziom ich przyszłą drogę zawodową.