25.11.2007 – MediaTory 2007 
rozdane!

Nagrody otrzymali:

MediaTory Główne:

AuTORytet – Kamil Durczok 
NawigaTOR – Tomasz Sekielski
i Andrzej Morozowski
TORpeda - Katarzyna Kolenda - Zaleska
AkumulaTOR – Szymon Majewski
DetonaTOR – Marcin Kącki

MediaTory Specjalne:

ReformaTOR – Brygida Frosztęga TVP 2
InicjaTOR – redakcja faktów RMF FM
ProwokaTOR - Stanisław Janecki WPROST
PromoTOR – Jakub Sufin TVN24.PL



25.11.2007 – Gala Rozdania
Studenckich Nagród 
Dziennikarskich MediaTory 
2007 już dziś!!!!!!!!

24.11.2007- jutro media zaczną 
rozpisywać się o laureatach

24.11.2007 – tvn24.pl przygotowało 
raport o MediaTorach, zobaczcie sami
na www.tvn24.pl

23.11.2007 – za dwa dni będzie już wszystko 
jasne!

22.11.2007 - to już tylko 72 godziny... 
16 minut i 45 sekund... ;)

21.11.2007 - za cztery dni poznamy 
najlepszych, zdaniem studentów, polskich 
dziennikarzy.

20.11.2007 już tylko pięć dni dzieli nas 
od ujawnienia wyników głosowania.

19.11.2007r. - za sześć dni okaże się, kto jest wzorem dla studentów dziennikarstwa.

18.11.2007r. - o 14:00 wyruszyliśmy „wspaniałą siódemką” na ulice Krakowa wraz z naszym bannerem reklamowym i ulotkami. Mimo wyjątkowo niesprzyjającej pogody, wytrzymaliśmy naprawdę długo, reklamując Plebiscyt w dość nietypowy sposób. Wszystko filmowaliśmy, więc jeśli ktoś nie widział naszej akcji, będzie miał okazje to nadrobić na gali finałowej już w niedzielę!

18.11.2007r - jeszcze tylko przez tydzień statuetki MediaTorów nie będą miały właścicieli.

17.11.2007r. - już za 8 dni poznamy zwycięzców plebiscytu!

14.11. 2007r. - przy pomocy Agencji Reklamowej Laboratorium powstają plakaty MediaTorów. Rozpoczynamy plakatowanie miasta!!!

8.11.2007r. - Najpierw w wydaniu internetowym - link, później już na papierze, napisała o MediaTorach krakowska Gazeta Wyborcza

5.11.2007r. - WUJ-pismo studentów UJ poświęciło naszemu projektowi już trzeci
materiał.

25.10.2007r. - napisał o nas MediaRun - link

23.10.2007r. - robi sie o nas głośno - wejdźcie na www.press.pl

10.10.2007r. –zakończyło się głosowanie. Wkrótce dowiemy się, kto wygra.

10.10.2007r. - naszym patronem medialnym został miesięcznik PRESS. Najwyższa półka. Duży prestiż.

3.10.2007r. – pojawiamy się w globalnej sieci Internet. Wszystko, co trzeba wiedzieć o Mediatorach jest tu.

1.10.2007r. – Dom Maklerski Penetrator wie, w co warto inwestować. Dlatego zostaje naszym sponsorem. Cieszymy się z zainteresowania świata biznesu MediaTorami! 

1.10.2007r. – ankiety w dłoń! W Warszawie, Gdańsku, Olsztynie, Lublinie, Wrocławiu i Krakowie zaczyna się głosowanie. Każdy z prawie 4000 studentów dziennikarstwa otrzyma kartę do głosowania i wskaże swoich faworytów.

Wrzesień 2007r.będziemy wspierani finansowo przez PKO BP. Firma PressService przeprowadzi monitoring mediów. Dzięki temu będziemy wiedzieć, kto, co i ile o nas powiedział/napisał. Cenny pakiet informacji na przyszłość.

W Internecie będzie nas promował najstarszy i jeden z największych w Polsce portali branżowych - MediaRun.pl.

1.-30.06.2007r. – czas na nominacje. Koła naukowe studentów dziennikarstwa z zaproszonych do plebiscytu uczelni przedstawiają swoje typy w pięciu kategoriach. W Krakowie tworzymy listę nazwisk, które otrzymały najwięcej nominacji. To spośród tych dziennikarzy studenci w październiku wybiorą swoich faworytów.

Maj 2007 – poznajemy ludzi, bez których przeprowadzenie plebiscytu byłoby niemożliwe. Marta Grycz (UWr), Ewelina Jakubczyk (UMCS), Aleksander Fedoruk (UW), Marcin Mindykowski (UG) i Łukasz Smardzewski (UWM) koordynują plebiscyt na swoich uczelniach.

Kwiecień 2007telefonia komórkowa PLAY zostaje naszym głównym sponsorem. Gratulujemy odwagi!

Marzec 2007. – pojawia się światełko w tunelu zainstalowane przez firmę ElektriMont. Mamy pierwsze poważne pieniądze.

Luty 2007 – dzielimy się zadaniami i zaczynamy działać. Kontaktujemy się z uczelniami, które chcemy zaprosić do współpracy. Szukamy sponsorów, partnerów, patronów medialnych. Czy ktoś zaufa młodym, niedoświadczonym, ale zapalonym do działania studentom?

Zima 2007 – idea dojrzewa. Opowiadamy o niej ludziom i słyszymy: „Genialne! Zróbcie to!”. Dostajemy zielone światło od władz Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.

Któryś jesienny wieczór 2006 rokuspotkanie Koła Naukowego Studentów Dziennikarstwa UJ. W czyjejś głowie rodzi się pomysł, by studenci dziennikarstwa pokazali, kogo z ludzi mediów cenią najbardziej.